Julklapps rundan!

Nu har jag och papi fixat julklappar , jag är säker på att ni är precis som min familj (förutom jag) alltid alltid alltid alltid är ute i sista minuten. Så nu har vi sprungit efter gosedjurs hundar wii wiispel och en massa sådana saker. Det blev lite mindre men bättre detta året! Jag fixade mina julklappar redan i November så jag hade bara panik för att mina föräldrar inte hade godkänt någon av mina supersmarta ideér till julklappar för Mina dumma söta syskon. Men nu tänker jag ge dem vad jag vill ändå. eller Pudden i alla fall så tjäl jag en av parents julklappar till wille pille päron ... Jag tycker det är jätte mysigt att byta julklappar. bara det blir en  så det inte blir helt överdrivet. Och va lite extra snälla mot Mor och Far nu i Jul! I fall ni inte brukar skämma bort dem med kramar och kärlek så passa på! They gave you born.  Men nu ska jag fortsätta med julbaket PUSS och Kram <3 och tänk inte på all stress tänk på allt mysigt runt omkring det och vadför ni faktiskt stressar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0