HOST

Har proppat i mig host medecin Omega 3 och en och annan värktablett, tog okså en uppfriskande dush så känner mig lite bättre nu. Men när jag hostar så får jag ont i huvet och halsen och lugorna så det är bara en ond cirkel. Det är ju skit att bli sjuk sista veckan innan man får sina första betyg. Måste släpa mig till skolan i morgon och göra klart mitt Kemi arbete och Göra ett So prov och lämna in svenskan och Engelskan. Men i fall jag inte mår bra så får jag ringa pappa så han kan hämta mig . bara jag får det jort. Nu ska jag försöka få in Sveriges alla 25 landskap och deras största städer... det är ju fan omöjligt med alla göstrikland värmland ... ja Norrland och Svea land -_- kan ju bara Götaland, inte för att det är särsklit konstigt ;) Godnatt underbara PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0