Good Night!

NU tror jag att jag ska gå och lägga mig om jag orkar ;) 
We will se about that . Jag har näst in till packat klart inför sälen nu ! :) måste bara hitta lite fler sport BHs. de försvinner ju hela tiden ! 
har iallafall skrivit klart hela min speciall person text i engelskan , nu ska jag bara renskriva men det tar jag i skolan i morgon , känner att jag alltid är ute i sista minuten, Ill have to work on that. och jag har läst ut City Of Bones! och beställt City of Ashes och City of Glass de är en triologi ;) Och Nicole kommer utan tvekan läsa ut boken under den senaste veckan. hopfully innan jag sticker till sälen annars får vi ta "snacket" ;) på telefon . aahh JAG MÅSTE DISKUTERA!!!!! NUUUU

sov gott sötisar PUSS 
Ps. i fall ni blir sugna på att läsa boken kan du köpa alla tre böckerna i en på www.cdon.com det hade jag jort om det inte va så att jag redan köpt City of bones when i find out ;) DS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0