Godnatt sötnosar !

Tänkte bara gå in och säga natti :)
läste lite bloggar och började tänka på hur sorgliga vissa människor är. När man försöker visas som en beatch som röker har sex och dricker. när man vill vara sådan. jag förstår värkligen inte vad för? det finns ju de människor som gör det omedvetet och jag måste säga att jag har inget emot dem , de är Wannabie som jag har något emot. Blir arg bara jag tänker på det... Jag förstår inte , kan någon hjälpa mig och förstå ?
Tänkte okså på hur läskigt det är när man ser människor i sin närhet förändras på ett negativt sätt. man ser hela processen men man är så jävla hjälp lös. det känns som någon bundit fast dig vid en stolpe och man får se när någon långsamt mördas till döds. och man kan inte ta sig där i från ! även om det nu i mitt fall inte är så att någon dör ;) men det är sjukt. Nu ska jag nana Natti ! :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0