God Morgon ! :D

vaknade upp med en envis hosta och hals ont :/ får verkligen inte bli sjuk nu ! åker ju till sälen om en vecka och kan ju inte missa skolan. Men startade dagen med att kolla i genom hela jul kalenden. den verkar bättre än de senaste åren ! :) och jag har beställt "mina" julklappar nu som innerhåller 3 av mina favorit julkalendrar . trolltider  mysteriet på greveholm och diselrottor och sjömans möss :D har även beställt alla Harry Potter filmerna ! Vet allt jag kommer få i julklapp men känner att då blir det ju inte fel . Och jag vet ju det jag får av mina föräldrar. + känner att min sälen resa nu blir ju lite julklapp och Thailandsresan i Februari / Mars. + så har mitt hopp om en IPhone 4 inte bleknat än ;) Men i dag tror jag det blir en liten sväng till Ikea , mitt rum är ju snart klart ! :D vi hörs lite senare Puss  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0