Fredag :D

Gud vad mysigt att få träffa tjejerna i gen ! har saknat dem... Fick lite grejer jag skulle fixa och fick reda ¨på lite av mina slut betyg första terminen i 8 an ;)  de var ju lite försiktiga för de vill hellre höja oss än sänka sedan när vi får resten av våra betyg. Men i Matte slutar jag på G vilket inte var förvånansvärt... matte är det jag har svårast för. I kemi G + så får jobba upp mig till Vg nu ! I biologi VG , så ska försöka höja till Mvg.  i svenska och engelska vg. tråkigt jag trodde att jag skulle få vg+ i Engelska och Mvg i svenska men det är bara och jobba upp sig :) och han hade missat mina svenska dikter så i fall jag får mvg på dem... så kanske det blir ett vg+? och i Spanska ligger jag på G+ . sabbade ju sista provet helt så annars skulle jag väll varit uppe i Vg + . men men ... får reda på resten av ämnerna när jag kommer hem, och på engelska texten jag skrev om min syster / kusin fick jag MVG :) så det var kul :) inte så kul för er att läsa om mina betyg men vill spara det någonstans och bloggen är ju perfekt :)
låt inte era första betyg göra er deppiga! det är slut betygen som räknas nu är det bara skönt att veta lite hur de bedömmer ;) + jämför er INTE med andra, det blir bara så så så feel ! Du är bäst i alla lägen i ditt huvud du tävlar bara med dig själv ingen annan !
det är super viktigt...

efter ¨min lilla kvart i skolan åkte jag och pappa och köpte färg till mitt rum... det kommer bli såå bra!  golvet ska slipas ner och oljas med en mörk pigment färg i så det blir mer naturtroget alla väggar förutom två och taket ska vara vitt. en vägg ska vara svart som jag ska ha tavlor och sådant på , sedan ska jag ha en super snygg tapet på ena väggen... ah ni får se när det är klart , super snyggt kommer det att bli ! :D puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0