Art- or what to call It... - smartlära

Här kommer mina 2 tavlor som jag målade i dag. Kände att jag fick in det jag ville! budskap färg confusion och personlighet .Bilden gör dem inte rättvisa, gammal mobil kamera ni vet...

den andra tavlan ska jag ge flisan i försenad julklapp / nyårspresent. Vi sa att vi skulle ge varrandra ett bio kort så vi kunde ha en mysig kväll ute men jag kom ju på nu när hon ringde att jag missat att köpa det! :S Så jag fick imporvisera lite ;) Men allt går ju ? lämna gärna en komment om vad ni tycker! kram :)

Be Brave.... det är första delen av en trio ;)  


 

Be You... ( flisans gift) blev riktigt nöjd! :)



   


 Smartlära! - I fall du hamnar i glömknipa så be kreative!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0